قوانین،مراحل ثبت و بازگشت کالا

مراحل و شرایط ارسال کالا را در این صفحه مشاهده می فرمایید.

نحوه ارسل کالا

– تمامی کالاهای کاسیو ایران در تهران از طریق ارسال اکسپرس کاسیو ایران و در سراسر ایران از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد. هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.

– پیش از ارسال کالا، هماهنگی های لازم در مورد تاریخ و زمان تحویل سفارش، از طرف کاسیو ایران با مشتری (تحویل گیرنده سفارش) انجام می شود.

ارسال اکسپرس

کاسیو ایران با شرایط ارسال سریع‌، خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح ارسال اکسپرس فقط در شهر تهران و به شرح زیر فعال می باشد.

سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنجشنبه تا ساعت 15 ثبت شوند نهایتا تا پایان ساعت کاری روز بعد تحویل داده خواهند شد. سفارش هایی که روز جمعه ثبت شوند، در روز شنبه ارسال و تحویل داده خواهند شد.

پست پیشتاز

پست پیشتاز برای سفارش‌های خارج از تهران در سراسر کشور در نظر گرفته شده است. ولی در صورت درخواست مشتری سفارش‌های با آدرس تحویل تهران نیز می‌‏توانند با پست پیشتاز ارسال شوند.

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین تا  روز کاری است.

برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند که در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد.

در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد.

1. سفارش خود را بر روی سایت ثبت کنید.

2. سفارش شما تایید شده و از طریق ایمیل یا پیام کوتاه یا تماس به شما اطلاع رسانی میشود. 

3. سفارش شما برای شما ارسال می شود.

4. سفارش خود را در محل خود دریافت می کنید.

سیاست مرجوعی کالا

تمامی کالا های ارائه شده در کاسیو ایران صد در صد اصل بوده و دارای یک سال گارانتی خدمات پس از فروش بین المللی می باشند.

شرایط گارانتی و کلیه اطلاعات فنی مربوط به هر کالا به طور کامل در دفترچه (کارت) گارانتی یا دفترچه راهنماي آن کالا، درج شده است . لذا مشتریان عزیز موظفند پس از دریافت کالا، آن را به طور کامل مطالعه نمایند در غیر اینصورت مسئولیت ناشی از مشکلات احتمالی در این حیطه به عهده مشتری خواهد بود.

 

خلاصه ای از مواردی که مشمول گارانتی نمی شوند :

– هرگونه شکستگی در هر نقطه از کالا.

– موارد مصرفی مثل باطری.

– مشکلات ناشی از هرگونه مجاورت کالا با دستگاه هایی که امواج ماکروویو یا الکترومغناطیسی منتشر می کنند

– مشکلات ناشی از هرگونه تماس کالا با مواد اسیدی و شوینده قوی.

– آتش سوزی یا خسارت های ناشی از حوادث طبیعی.

– استهلاک عمومی کالا در اثر استفاده روزمره.

– استفاده ناصحیح و خارج از مواردی که در زمره ویژگی های کالا (که در دفترچه راهنمای آن ذکر شده) باشد.

– همراه نداشتن کارت یا دفترچه ضمانت در زمان تعمیر.

– باز شدن درب ساعت توسط مراکزی غیر از مرکز خدمات پس از فروش اصلی شرکت وارد کننده آن برند.

 

مشتریان کاسیو ایران می توانند برای استفاده از سرویس گارانتی و خدمات پس از فروش تمامی ساعت های کاسیو میتوانید از طریق ارسال کالای معیوب به کاسیو ایران هم اقدام کنید.

مقررات عمومی

  1. کاسیو ایران علام می­دارد کلیه اصول و رویه‏‌های این شرکت و فروشگاه آنلاین کرنو ایران منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با خویش می­باشد. ورود کاربران به وب‏‌سایت کاسیو ایران به معنای آگاهی و پذیرش شرایط و مقررات فروشگاه آنلاین کاسیو ایران می ­باشد. ثبت سفارش نیز به معنی پذیرش کامل کلیه شرایط و مقررات کاسیو ایران از سوی کاربر می­باشد.
  2. مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش و استفاده از خدمات کاسیوایران اقدام می­کند.
  3. ایام کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول ایام کاری، در اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. سفارش‌‏گذاری در 7 روز هفته و 24 ساعت ممکن است.
  4. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت کاسیو ایران به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. در صورتی که موجودی محصولی در کاسیو ایران به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش به مشتری برای کرنو ایران محفوظ است، البته مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
  5. فروشگاه آنلاین کاسیو ایران نهایت دقت و تلاش خود را در جهت درج صحیح محتوای محصولات مندرج روی سایت می کند. با این حال فروشگاه آنلاین کاسیو ایران تضمین نمی‏‌کند که تمامی محتوا و عکس های سایت بدون هیچ گونه خطا باشد. اگر محصول خریداری شده با مشخصات و عکس محصول در سایت مغایرت داشته باشد، چنانچه کالا هنوز برای مشتری ارسال نشده باشد و سایت متوجه این مغایرت شود، می تواند سفارش مشتری را کنسل نماید؛ چنانچه پس از ارسال کالا مغایرت مشخص شود، کالا بایستی با شرایط اولیه قبل از استفاده به فروشگاه مسترد شده و وجه آن به مشتری بازگردانده شود.
  6. در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا، مبلغ پرداخت شده طی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  7. کاسیو ایران مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند، لکن کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای شرکت محفوظ است.
  8. در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای کرنو ایران محفوظ است. لکن کاسیو ایران در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 48 ساعت کاری بهحساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت کرنو ایران می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  9. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند. لکن اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  10. لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، تغییرات مختلف در موجودی کالا یا قیمت، نسبت به کالاهای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که کاسیو ایران نسبت به کالاهایی که در سبد خرید مانده و تعیین تکلیف نگردیده، هیچ‌گونه مسوولیتی ندارد.
  11. تمامی شرایط و قوانین مندرج و تعهدات در شرایط عادی قابل اجراست و در صورت بروز هر یک از موارد قوه قهریه، کاسیو ایران هیچ گونه مسئولیتی برعهده ندارد.
  12. کاسیو ایران همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت­های حمل و نقل است و کاسیو ایران تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش، علیرغم محفوظ بودن حق رجوع به متصدی حمل و نقل، در راستای مشتری­مداری خسارت را جبران می‌‏کند.
  13. قیمت‌‏گذاری در کاسیو ایران مبتنی بر اصول مشتری­مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به هیچ عنوان کرنو ایران نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. قیمت کلیه محصولات بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده
  14. کلیه محصولات کاسیو به مدت یک سال از تاریخ صدور ضمانت نامه که تاریخ خرید کالا می­باشد، تحت گارانتی بین المللی می­باشد. خسارت­های ناشی از آتش­سوزی یا حوادث طبیعی، تعمیر توسط افراد و تعمیرگاههای غیر مجاز، فرسودگی و خسارات وارده به بدنه، بند، شیشه و باتری مشمول گارانتی نمی­باشد.
  15. کاسیو ایران خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند. خواهشمند است در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با شرکت در میان بگذارید.
  16. کلیه محتویات وب سایت casio-iran.ir  به کاسیو ایران تعلق دارد.

روش های پرداخت

به طور کلی فروشگاه اینترنتی کاسیو ایران برای راحتی مشتریان خود سه روش پرداحت در نظر گرفته که عبارتند از پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل، پرداخت اینترنتی و پرداخت کارت به کارت. به این ترتیب شما می‌توانید به هر روشی که برای شما راحت تر است اقدام به خرید ساعت کنید. در ادامه به طور مفصل در مورد نحوه‌ی پرداخت در هر سه مورد توضیح دادیم.

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

همگی کاربران کاسیو ایران می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانک‌ در سایت کرنو ایران و یا از طریق پنل اینترنت بانک شخصی خود، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.
توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
همچنین، پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

واریز به حساب / پرداخت کارت به کارت

افرادی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق GATEWAY کاسیو ایران و یا پرداخت نقدی را ندارند می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره حساب ذکر شده واریز کنند و یا از طریق کارت به کارت واریز نمایند. با این حال پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت کاسیو ایران به علت میزان اتوماسیون بالای آن آسان‌تر و سریع‌تر است و کاسیو ایران پیشنهاد می‌کند که از این روش جهت پرداخت استفاده نمایید.

سوالات متداول

ساعات کاری مجموعه شما چگونه است؟

مجموعه کاسیو ایران هر روز هفته به غیر از جمعه و ایام تعطیل رسمی شهادت از ساعت ۱۱ صبح الی ۸ شب پذیرای شما عزیزان است.

آیا ساعت های شما اورجینال بوده و دارای گارانتی اصلی میباشند؟

بله . تمام ساعت های موجود در مجموعه کاسیو ایران اورجینال بوده دارای گارانتی اصلی میباشد. ضمن اینکه مجموعه کاسیو ایران اصالت کالا را ضمانت میکند.

آیا تعمیرات ساعت هم انجام میدهید؟

بله . مجموعه کاسیو ایران با کادر مجرب خدمات مربوط به تعمیرات تخصصی ساعت را برای همه برندها انجام میدهد.

آیا پس از تعویض باتری آب بندی ساعت به همان شکل اولیه باقی مانده با تغییر می کند؟

اگر تعویض باتری در مراکز تخصصی انجام گرفته و فرایند آب بندی ساعت درست انجام گیرد هیچگونه خللی در میزان ضد آب بودن ساعت صورت نمیگیرد. مجموعه کاسیو ایران این اطمینان را به شما میدهد که پس از تعویض باتری قابلیت ضد آب بودن ساعت حفظ میگردد.

آیا فروش عمده و سازمانی هم دارید؟

بله. مجموعه کاسیو ایران آماده عقد قرارداد با شرایط ویژه با شرکت ها و سازمانها در زمینه فروش و تعمیرات ساعت میباشد.

به کمک نیاز دارید؟

ما را دنبال کنید.

درباره ما

همه چیز از اینجا شروع شد:

سرآغاز پیدایش مجموعه کاسیو ایران به سال ۱۳۸۵و  شروع فعالیت آقای طباطبایی – موسس مجموعه کاسیو ایران – در گالری ساعت فروشی جواهریان و پسران در میدان تجریش تهران اول خیابان فنا خسرو بر میگردد، دلیل این امر شغل خانوادگی ایشان بود که باعث ایجاد گرایش و شروع فعالیت در گالری ساعت فروشی جواهریان و پسران گردید. حدودا پس از یک دهه فعالیت در این فروشگاه ایشان به این نتیجه رسیدند که برای ایجاد محیطی بهتر و صمیمی تر و ارائه خدمات تخصصی تر به مشتریان بهتر است که فعالیت را با جمع آوری تیمی متخصص در دفتر ادامه داده که بتوان محیطی را ایجاد کرد تا خدمات ارائه شده به مشتریان در شان آنها بوده و در نتیجه بتوان در جهت رضایت مشتری و ایجاد رضایت بیشتر تلاش نمود؛ شعار”هر روز شروعی جدید است” از جانب ایشان همواره سرلوحه بوده و تمامی مجموعه همچنان در همین راستا تلاش کرده، هیچگاه نقطه ای به عنوان پایان در نظر گرفته نشده و همواره تلاش در جهت ارائه خدمات بهتر و ایجاد رضایت بیشتر در مشتریان مستمربوده .

پس از یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه ساعتهای کاسیو و در راستای تحقق شعار” هر روز شروعی جدید است” ، تصمیم بر آن گردید تا با راه اندازی سایتی تخصصی در مورد برند کاسیو علاقه مندان به این برند مطرح را با مدل های مختلف این محصولات آشنا کرده و امکان تهیه جدیدترین مدل ها را فراهم آورد. نکته شایان ذکر آنکه ما هیچگاه اعتماد و رضایت مشتری را فدای سود نکرده و نمیکنیم ، به همین دلیل هیچگاه  ساعت های غیر اصل و یا گارانتی های غیر معتبر در مجموعه موجود نبوده و به امید خدا نخواهد بود.

مجموعه کاسیو ایران با کادری مجرب و متخصص محیطی را سعی در فراهم سازی دارد تا هیچیک از مشتریان عزیز که عضوی از خانواده بزرگ مجموعه کاسیو ایران هستند ، برای امور مربوط به ساعت – در هر رده قیتی- کمبودی حس نکرده و تمام امور مربوط به ساعت خود را از قبیل خرید، تعمیر، کارشناسی و گارانتی و خدمات را در مجموعه کاسیو ایران انجام دهند.